هک روید

مرجع جدید ترین بازی ها و نرم افزار ها و آموزش ها

هک روید

مرجع جدید ترین بازی ها و نرم افزار ها و آموزش ها

نرم افزار محبوب جعبه ابزار فارسی - Jaabe Abzar 4.0.1

چه خوب اگر همه ابزارهای کاربردی را یکجا و در یک برنامه با کمترین حجم ممکنه داشته باشیم. «جعبه ابزار» چنین امکانی را

در اختیار شما قرار میدهد.

 

☆ کسب عنوان نخست محبوبترین نرم افزار سال را در«همایش سالیانه کافه بازار» 

☆ کسب عنوان بهترین ابزار سال در « جشنواره نرم افزارهای موبایل ایران»




جعبه ابزار کاملا رایگان بوده و مجموعه ای از ابزارهای کاربردی( چاقوی سوئیسی ) می باشد که هم اکنون شامل 39 ابزار

کاربردی در زمینه های مختلف با کمترین حجم ممکن



امروزه با وجود تلفن های همراه هوشمند و انواع برنامه های کاربردی آنها، بسیاری از امور را میتوان به راحتی انجام داد. هرچند در خیلی از مواقع نیازی به اینگونه اپلیکیشن ها نداریم اما به هر حال، ممکن است در بعضی اوقات و در صورت ضرورت به آنها احتیاج پیدا کنیم. بنابراین وجود این ابزارها در گوشی مفید میباشد و چه خوب اگر همه را یکجا و در یک برنامه داشته باشیم.

اپلیکیشنی که در ادامه و تحت عنوان”جعبه ابزار” معرفی میکنیم، چنین امکانی را در اختیار شما قرار میدهد. با نقد و بررسی این برنامه اندرویدی همراه ما باشید.



جعبه ابزار

رابط کاربری:

جابجایی راحت و سریع بین قسمت های مختلف و برنامه فوق، یکی از خصوصیات بارز آن به شمار میرود. همه ابزارها در یک فهرست و در صفحه اصلی این اپلیکیشن اندرویدی گنجانده شده اند و با ورود به هرکدام، برگه ای در بالای صفحه ظاهر میگردد. البته این قابلیت میتوانست به نحو هوشمندانه تری پیاده سازی شود چون با بازشدن تعداد زیادی از این برگه ها، اشاره بر روی آنها مشکل خواهد شد. در نگاه کلی، “جعبه ابزار” از رابط کاربری روان و استانداردی بهره میبرد و استفاده از امکانات آن نیز آسان است.

رنگ بندی هماهنگ، آیکن های گویا، فونت خوانا و چیدمان مرتب عناصر صفحه، از جمله نقاط قوتی هستند که در ظاهر اپلیکیشن فوق به چشم میخورد. هرچند با وجود این نکات مثبت، محیط “جعبه ابزار” کاربرپسند به نظر میرسد اما درعین حال، انتظار دقت نظر و حسن سلیقه بیشتری نیز میرفت. برای مثال میتوانیم به عدم استفاده از آیکن های هم نوع، فونت مناسب تر و رنگ های زنده در آن اشاره کنیم. استفاده از کلمات انگلیسی در برخی صفحات و حتی نام برنامه، از دیگر نواقص قابل ذکر میباشد که اصلاح آنها توصیه میشود.

درنهایت، AppReview امتیاز ۳.۵ از ۵ را به این بخش اختصاص میدهد.

جعبه ابزار

کاربرد:

لیست ابزارهای موجود در این برنامه اندرویدی، ایجاد میانبر تماس، محاسبه فاصله بین شهرها، کنترل وزن، مبدل های تاریخ، واحد و عدد، سرعت سنج، قطب نما، صداسنج، تراز، تبدیل متن به صدا، آینه، نقاله، خط کش، بوم نقاشی، برش موسیقی، اتصال بیسیم، ماشین حساب مهندسی، دفترچه یادداشت، زمان سنج، چراغ قوه، ساعت جهانی، نقشه مترو و نمایش اطلاعات سخت افزاری و نرم افزاری تلفن همراه میشود. همانطور که می بینید، فهرست “جعبه ابزار” دارای گزینه های زیادی میباشد و بیشترین امتیاز این بخش نیز به همین موضوع اختصاص می یابد.

حال باید بررسی شود که امکانات جانبی مربوط به هر ابزار، تا چه اندازه کارایی آن را برای شما تضمین خواهد کرد. از آنجا که به دلیل طولانی شدن مطلب امکان نام بردن قابلیت های هر بخش وجود ندارد و راهنمای برنامه نیز آنها را بطور کامل شرح داده است، تنها به ذکر کمبودهای کلی هر قسمت بسنده میکنیم. عدم وجود قابلیت به اشتراک گذاری برای ابزارهای محاسبه گر و ذخیره سازی نتایج به دست آمده در آنها، از مهمترین این کمبودها هستند. همچنین به دلیل اینکه “جعبه ابزار” به صورت پیوسته در حال بروزرسانی و افزوده شدن ابزارهای جدید میباشد، بهتر بود قابلیت آپدیت دستی برای آن پیاده سازی گردد.

درپایان باید گفت که برنامه فوق از جهات گوناگونی برای شما مفید واقع خواهد شد و امیدواریم در آینده شاهد توسعه هرچه بیشتر آن باشیم. امتیاز AppReview به این بخش، ۴.۵ از ۵ است.

جعبه ابزار

قیمت:

“جعبه ابزار” و تمامی ابزارهای درون آن به طور رایگان عرضه شده و به همین دلیل، مخاطبان استقبال خوبی از این اپلیکیشن اندرویدی به عمل آورده اند. از این رو، AppReview نیز امتیاز ۵ از ۵ را برای این بخش درنظر میگیرد.


تغییرات :

عمده تغییراتی که در نسخه جدید این برنامه اندرودی مشاهده میکنیم، شامل رابط کاربری و قالب گرافیکی آن میشود که باعث جذاب تر شدن محیط "جعبه ابزار" شده است. رنگ بندی زنده و هماهنگ، به کارگیری آیکن های زیبا، استفاده از کلمات فارسی برای امکانات و همچنین افزوده شدن نوار دسترسی سریع به بخش های مختلف، گروه بندی ابزارها در بالای صفحه و دکمه پرش به صفحه اصلی، از جمله تغییراتی هستند که چهره اپلیکیشن فوق را بطور کلی دگرگون و رابط کاربری آن را روان تر کرده اند.

جعبه ابزار

موارد اشاره شده، AppReview را قانع میکند تا امتیاز بخش مربوطه را به 4.5 از 5 افزایش دهد.

 

در نسخه 2.7 "جعبه ابزار" امکانات جدیدی نیز به چشم میخورد که از مهمترین آنها باید به قابلیت بروزرسانی دستی اشاره کنیم. البته با این کار ابزارهای داخل اپلیکیشن آپدیت نمیشوند بلکه با لمس دکمه بروزرسانی، به صفحه برنامه در کافه بازار منتقل خواهید شد و میبایست فایل نصب را بطور مجدد دریافت نمایید. امکان افزودن ابزارها به علاقه مندی ها و ساخت میانبر از آنها در صفحه اصلی تلفن همراه، از دیگر قابلیت های جدید در این اپلیکیشن اندرویدی هستند.

جعبه ابزار

با توجه به اینکه کارایی برنامه فوق نسبت به قبل افزایش پیدا کرده است، AppReview امتیاز بخش مربوطه را به 5 از 5 تغییر میدهد.

تولید کننده : شهباز یعقوبی

سیستم عامل : اندروید 2.3 و بالاتر

حجم : ۴٫۲ مگابایت

وبسایت سازنده : www.bilgisoft.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.